Krk 4. dan

Neverjetno, koliko energije so danes še premogli naši učenci. Poleg tečaja so si skupine dopoldne privoščile še najbolj priljubljeno dejavnost, vožnjo z vodno banano. Ena skupina je tudi veslala, Zvečer smo na zaključni prireditvi plesali, igrali na inštrumente, peli...

Krk 3. dan

Sreda je dan za izlet! Najprej smo v jami Biserujki iskali davno izgubljeni zaklad, nato pa raziskovali podvodni svet. Po obisku akvarija v Baški smo se osvežili v vodi in si privoščili še sladoled. Popoldne smo zaveslali s kanuji, zvečer pa smo se učitelji in učenci...

Krk 1. dan

Prvi dan na Krku je minil zelo hitro. Po udobni vožnji smo prispeli v Vantačiče in se namestili v našem domu. Po kosilu je sledilo testiranje plavanja na bližnji plaži. Otroci že pridobivajo nova znanja. Zvečer smo se sprehodili do čudovite razgledne točke in v duhu...

Kranjska Gora, 5. dan

Juuuuhuhu, zadnji dan je tu. Ostalo je veliko lepih vtisov, veselja in znanja smučanja. Kljub vsem zapletom in razpletom se polni pozitivnih misli vračamo v Moravče. Vsi celi in veseli kličemo: "Se kmalu vidimo", 6. razredi in učitelji spremljlevalci. [nggallery...

Kranjska Gora, 4. dan

Naše bivanje pod mogočnimi gorenjskimi gorami se preveša v finale. Predzadnji dan je spet minil kot blisk. Otroci so na smučišču izredno pridni in delovni. To se odraža tudi v njihovem znanju smučanja. Smučarji nadaljevalci so se preizkusili v vožnji med količki. Za...

Kranjska Gora, 3. dan

Na smučišču dnevi ne morejo biti lepši: sonce, sneg, pridni otroci in učitelji. Pa še obisk smo dobili, juhu. Obiskale so nas ravnateljica, knjižničarka ter sošolki Lucija in Petra. Zvečer smo iskali moravške talente in se prijetno zabavali. Imamo se zelo lepo, zato...

Kranjska Gora, 2. dan

Za nami je res lep sončen smučarski dan. Na smučeh smo že pravi mojstri, saj se trudimo po svojih najboljših močeh. V prijetni koči smo se popoldan družili in igrali. Nismo pozabili na valentinčke. V večernih urah smo se podali na pohod z lučkami do bližnjega jezera...

Kranjska Gora, 1. dan

Polni pričakovanj smo prispeli v zavetje gorenjskih gor. Prijetna koča in prijazno osebje sta nas toplo sprejela. Smo že stali na smučeh, se spoznali s kranjskogorsko progo in se predstavili na večerni predstavitvi sob. Vmes smo spoznali snežno okolico koče in se...

Ekskurzija na Ptuj

V torek 29. 9. 2016 smo učenci 8. razredov odšli na ekskurzijo na Ptuj. Začeli smo z ogledom Ptujskega gradu. Imeli smo vodiča , ki nas je vodil po gradu. Prvotno so imeli Ptujski grad v lasti Ptujski gospodje, nato grofje Lesly in pa zadnji so ga imeli Herbersteini....

Krk, 4. dan

Bil je pester dan: potapljanje, vožnja z banano, obisk gospe ravnateljice, pouk v naravi, plavanje, plavanje, plavanje in za piko na i zabavni večer. Učenci sedaj spijo in komaj čakajo, da se jutri vrnejo v vaše objeme ... Lep pozdrav, ekipa OŠ Jurija Vege Moravče....