Zimska šola v naravi, Gorenje – Rogla 2018, zaključek

Čas je v zimski šoli v naravi minil zelo hitro. Spoznali smo veliko novega in se vsi naučili smučati, juhu. Še najbolj veseli so smučarji začetniki, ki so osvojili smučarske loke in vožnjo z različnimi vlečnicami. Letošnja smučarska sezona se še nadaljuje, zato le brž...

Zimska šola v naravi, Gorenje – Rogla 2018, 4. dan

Četrti dan je ponujal veliko zanimivih aktivnosti, ki so si sledile skozi celoten dan. Na smučišču smo vijugali med količki in preverjali svoje znanje v snow parku. Še zadnji dan smo spoznavali okolico in se preizkusili na plezalni steni. Končno smo dočakali zadnji...

Zimska šola v naravi, Gorenje – Rogla 2018, 3. dan

Juhuhu, že tretji dan smo tu 🙂 Tako na smučišču kot v domu in njegovi okolici spoznavamo Pohorje in njegove značilnosti. V lepem vremenu osvajamo nove zavoje in uživamo v naravi. Smučišče Rogla in CŠOD Gorenje nudita idealne pogoje za zimsko šolo v naravi....

Zimska šola v naravi, Gorenje – Rogla 2018, 2. dan

Prvi dan se je na Rogli odvil tako hitro, da je kar švignilo mimo nas. Poleg vselitve, smučanja in ostalih dejavnosti nam je preostal čas le za počitek. Končno smo lahko drugi dan bolj umirjeno zadihali in si privoščili krasen dan na smučeh. Razveselilo nas je sonce...

Ekskurzija na Dolenjsko

Živjo, prejšnji teden smo se devetarji udeležili ekskurzije na Dolenjsko. Najprej smo si ogledali samostan v Stični. Ta samostan je najstarejši na Slovenskem, trenutno v njem prebiva 14 menihov in eden, ki se še uvaja. Vstanejo ob pol petih zjutraj in takrat začnejo...

Dogajanje med vikendom v CŠOD Medvedje Brdo

Vikend astronomije, matematike in šaha je že skoraj pri koncu. Naučili, videli in doživeli smo veliko novega - vemo kje je Veliki voz, Mali voz, zvezda Severnica, Kasiopeja, Pegaz,... Izdelali smo kozmični koledar, se naučili veliko o življenju zvezd, pripravili astro...

Krk 4. dan

Neverjetno, koliko energije so danes še premogli naši učenci. Poleg tečaja so si skupine dopoldne privoščile še najbolj priljubljeno dejavnost, vožnjo z vodno banano. Ena skupina je tudi veslala, Zvečer smo na zaključni prireditvi plesali, igrali na inštrumente, peli...

Krk 3. dan

Sreda je dan za izlet! Najprej smo v jami Biserujki iskali davno izgubljeni zaklad, nato pa raziskovali podvodni svet. Po obisku akvarija v Baški smo se osvežili v vodi in si privoščili še sladoled. Popoldne smo zaveslali s kanuji, zvečer pa smo se učitelji in učenci...

Krk 1. dan

Prvi dan na Krku je minil zelo hitro. Po udobni vožnji smo prispeli v Vantačiče in se namestili v našem domu. Po kosilu je sledilo testiranje plavanja na bližnji plaži. Otroci že pridobivajo nova znanja. Zvečer smo se sprehodili do čudovite razgledne točke in v duhu...