ZADNJE NOVICE

Velika nagradna igra: Kako dobro poznam Jurija?

Bliža se marec, ko praznujemo obletnico rojstva Jurija Vege. Zopet bomo malo pobrskali po njegovem življenju in delu. Zato vam bomo vsak dan do 23. 3. postavili o njem eno vprašanje. Svoj odgovor morate napisati na listek pri dežurnem učencu in ga tam tudi oddati....

Osvojili 3. mesto v Teeballu

Na OŠ Dobrova v LJubljani je bilo, 21.2.2017 ŠKL tekmovanje v Teeballu. Naša šola se je uvrstila na odlično 3. mesto. Igrali so učenci 4. in 5. razredov: Rus Žiga, Urankar Ema, Stražar Aljaž, Glušac Tamara, jerman Luka, Kunavar Zoja Larisa, Skok Klemen, Jerman Taja,...

Tekmovanje iz naravoslovja Kresnička

Že tretje leto zapored se učenci naše šole udeležujejo šolskega tekmovanja iz naravoslovja Kresnička. Učenci na tekmovanju izkažejo svojo splošno naravoslovno razgledanost in pa znanje, ki so ga pridobili z izvajanjem, opazovanjem in raziskovanjem razpisanih poskusov....

Kranjska Gora, 5. dan

Juuuuhuhu, zadnji dan je tu. Ostalo je veliko lepih vtisov, veselja in znanja smučanja. Kljub vsem zapletom in razpletom se polni pozitivnih misli vračamo v Moravče. Vsi celi in veseli kličemo: “Se kmalu vidimo”, 6. razredi in učitelji spremljlevalci....

Kranjska Gora, 4. dan

Naše bivanje pod mogočnimi gorenjskimi gorami se preveša v finale. Predzadnji dan je spet minil kot blisk. Otroci so na smučišču izredno pridni in delovni. To se odraža tudi v njihovem znanju smučanja. Smučarji nadaljevalci so se preizkusili v vožnji med količki. Za...

Kranjska Gora, 3. dan

Na smučišču dnevi ne morejo biti lepši: sonce, sneg, pridni otroci in učitelji. Pa še obisk smo dobili, juhu. Obiskale so nas ravnateljica, knjižničarka ter sošolki Lucija in Petra. Zvečer smo iskali moravške talente in se prijetno zabavali. Imamo se zelo lepo, zato...

e-Knjiga zmagovalnih izdelkov Prešern(ov)o pero

Tekmovanje v lepopisu za Prešern(ov)o pero 2017 je dobilo odmev tudi v e-knjigi, v kateri so objavljeni vsi zmagovalni izdelki in izjave dobitnikov Prešern(ov)ih peres. Vmes je še nekaj zanimivih informacij o tekmovanju in s tekmovanja. Vabimo vas, da si knjigo...

Kranjska Gora, 2. dan

Za nami je res lep sončen smučarski dan. Na smučeh smo že pravi mojstri, saj se trudimo po svojih najboljših močeh. V prijetni koči smo se popoldan družili in igrali. Nismo pozabili na valentinčke. V večernih urah smo se podali na pohod z lučkami do bližnjega jezera...

Kranjska Gora, 1. dan

Polni pričakovanj smo prispeli v zavetje gorenjskih gor. Prijetna koča in prijazno osebje sta nas toplo sprejela. Smo že stali na smučeh, se spoznali s kranjskogorsko progo in se predstavili na večerni predstavitvi sob. Vmes smo spoznali snežno okolico koče in se...
Stran 1 od 1912345...10...Zadnja »