Sva Ema in Julija in zanimalo naju je, kako pouk poteka v višjih razredih, zato sva postali raziskovalni novinarki. Želiva vam veliko užitka pri branju najinega prispevka. ČAWW!!! In hvala učiteljem, da so naju sprejeli v razred ali dovolili, da sva 15 minut zamudili svoj pouk.

Naravoslovje v 7. c pri učiteljici Heleni Klinc

V 7.c slabo sprejemajo goste, ki pridejo v razred. Imeli so predstavitve seminarskih nalog. Prva prestavitev je bila: RIBE HRUSTANČNICE . Druga prestavitev pa: SESALCI – ZOBATI IN VOSATI KITI. Ko jih je učiteljica okregala, so tiho, prej pa razgrajajo. Poslušajo dobro. Predstavitve so bile zanimive, saj so jih učenci domiselno predstavili. Mize so urejene. Fantje so več dvigovali roke kot punce, ampak punce so vedele pravilne odgovore, fantje pogosto ne. Videli sva, da so v 7. c razredu čigumiji zelo priljubljeni. OPLA!!

Slovenščina v 8. razredu pri učitelju Mateju Žistu

Učenci 8. razredov poslušajo zelo dobro, prav tako se lepo vedejo. Zelo dobro sodelujejo pri pouku in se aktivno učijo. Učili so se o povedi, ločilih in stavkih. Mize imajo lepo pospravljene in nekateri izjemno urejene.

Tudi zamujanje ob začetku ure jim ni tuje. Pri spraševanju učitelja ne dvigujejo rok in odgovarjajo drug čez drugega, se ne slišijo med seboj, kar pa je ovira za pouk. To težavo ima le nekaj učencev. Večina upošteva nekatera osnovna pravila.

Geografija v 9. razredu pri učiteljici Maji Gerčar

Učenci 9.a so bili obveščeni o najinem obisku in so na ukaz učiteljice vstali, naju pozdravili in se spraševali, ali morajo res tudi pred mlajšimi (6.raz) vstati.

Učenci dobro poslušajo razlago učiteljice. Vedenje pri pouku je zadovoljivo. Znanje in učenje je povprečno. Učiteljica je spraševala za znake. Snov je bila težka, ampak zelo zanimiva. Učiteljica ni bila najbolj zadovoljna z njihovim znanjem in jih je nekajkrat opozorila. Lahko bi se več učili in pokazali boljše znanje (vsaj nekateri). Nekaj učencev je zelo skrbelo, kakšen znak bodo dobili in so se odlično pripravili. Pri ponavljanju snovi so omenjali snov iz kemije.

Noben učenec pri poku ni imel žvečilnega gumija. Mize so bile večinoma pospravljene.

UGOTOVITEV

Ugotovili sva, da je pouk v višjih razredih “ful poučen”.

Izvedeli sva nekaj o ribah hrustančnicah in sesalcih-zobatih in vosatih.

V 8. razredih slovenščina ni nič bolj zanimiva, kot v 6. razredu.

Ugotovili sva, da se učenci 9. razreda bolj malo “brigajo” za ocene, kar je bilo nama osebno “hecno”. Devetarjem geografija “ni pisana na kožo”. Misliva, da midve ne bova nič boljši. Kaj pa veš???!!!

 

Ta članek sva napisali novinarki Ema Brodar in Julija Muhič

(Skupno 28 obiskov, današnjih obiskov 1)