Skoči na glavno vsebino

1. dan

Petošolci so komaj dočakali svojo poletno šolo v naravi.

V Dolenjskih Toplicah nas je pričakalo sončno vreme in čudovit taborni prostor.

Učenci so naredili že prve zamahe v vodi in se posladkali s prav posebnimi poticami.

Večerni ogled Dolenjskih Toplic nas je prijetno utrudil. Komaj že čakamo, kaj nam bo prinesel jutrišnji dan.

2. dan

Še preden so sončni žarki pokukali na plano, smo iz hišic prikukali petošolci.

Zato smo si prislužili nagradni jutranji izlet z neprespanimi učitelji.

Po obilnem zajtrku smo se odpravili na plavanje, v popoldanskem času pa ustvarjali razglednice za družine. Bili smo zelo izvirni. Nato smo v bazenu nadgrajevali plavalno znanje in se zabavali na toboganih.

Zvečer smo se s kolesi odpravili na kmetijo, jahali konje ali pa v kampu igrali namizni tenis, ročni nogomet in tee ball.

LAHKO NOČ, DRAGI STARŠI!

3. DAN

Danes so nas učitelji komaj prebudili za zajtrk.

Pravijo, da smo prav vsi napredovali v plavalnem znanju in tudi v socialnih veščinah.

Naključni obiskovalci bazena so opazili, da smo zelo pridni in delavni ter nas pohvalili tudi drugim.

Zvečer smo nekateri zopet odšli na jahanje, drugi pa skakali na napihljivem gradu, igrali družabne igre in uživali v različnih športih.

Šola v naravi se preveša v drugo polovico. KOMAJ ČAKAMO, DA VAS VIDIMO, A NOČEMO ŠE DOMOV!

4. DAN

Kot običajno, smo dan začeli v krogu sredi tabora, kjer smo se dogovorili, kako bodo potekale naše dejavnosti. Dopoldne in popoldne smo veliko časa preživeli na bazenu, saj smo se pripravljali na jutrišnji plavalni preizkus, medtem pa so učitelji ocenili urejenost naših hišk. Razveselili smo jih s svojo redoljubnostjo in pohvalili so naš napredek.

Pouk v naravi nas je navdušil.  Še bolj pa smo bili navdušeni nad pripravami na zaključni večer.

Ples, čarovniški triki, igranje inštrumentov, modna revija in petje – vse to smo pripravili za učitelje in sošolce. Na koncu smo zakurili še taborni ogenj, ob katerem smo peli in plesali še dolgo v noč.

HITRO SMO ZASPALI, JUTRI PA SE ŽE VRAČAMO V VAŠ OBJEM!

(Skupno 1.995 obiskov, današnjih obiskov 1)