V četrtek, 19. 11. 2020, ob 18. uri smo izvedli razpravo o pouku na daljavo. Na razpravo so bili vabljeni učitelji in vsi starši osnovnošolskih učencev. Potekala je dobro uro.

Pogovor smo začeli nekoliko izzivalno z vprašanjem, zakaj je pouk na daljavo dober ali celo boljši kot klasični pouk, in celo našli nekaj vidikov, ki so pri tem pouku dobri, zanimivi.

Vsebinsko smo se dotaknili pregleda (ne)poenotenih pristopov šole in vprašanj, kako se na pouk lahko organiziramo doma, kar v marsikateri družini ni najlažje. Vprašali smo se, ali je starš po novem učitelj in kako skrbeti, da ne prevzemamo odgovornosti za šolsko delo starši in učitelji – tiste odgovornosti, ki so jo učenci zmožni prevzeti nase. 

Pogovarjali smo se o učnih obremenitvah, kako so razporejene, in o tem, katere izzive prinaša ocenjevanje na daljavo. Spomnili smo se, da je pri takšnem pouku zelo pomembno spodbujati sposobne učence, da se lotijo dodatnih nalog in izzivov, in opaziti tišje učence, da nanje ne pozabimo, da jih občasno tudi izpostavimo, pohvalimo.

Spoštovani starši in učitelji, dragocena je pohvala za naše delo, prav tako pa tudi kritika, predlogi, pripombe, pogledi, ideje, na katerih lahko gradimo naprej.

Vsem, ki ste se udeležili razprave, hvala za vaš prispevek, drugim pa poziv k odprti komunikaciji prek drugih kanalov, stikov na govorilnih urah in roditeljskih sestankih, stikih z razredniki, učitelji.

Lepo vas pozdravljamo.

Vodstvo in zaposleni

(Skupno 183 obiskov, današnjih obiskov 1)