Skoči na glavno vsebino

KRK, 1. DAN

Pot do drugega največjega hrvaškega otoka je minila hitro in glasno. Po kosilu in namestitvi smo hitro skočili v osvežujoče morje in preverili plavalno znanje. Pridno smo vadili in si po obilni večerji ogledali staro mestno jedro.Veselimo se skupnih poletnih dogodivščin in vas lepo pozdravljamo.

plavalna ekipa petošolcev

KRK 2. dan

Najbolj zgodnja ekipa se je še pred zajtrkom lotila napihovanja supov ter opravila jutranjo rerkreacijo. Torek je bil SUPer dan. Poleg supanja smo osvajali različne tehnike plavanja in pridno napredovali. Proti večeru smo se z ladjico odpravili v Njivice. Ob karibskih zvokih nas je obiskal poseben gost. Vreme nam je za aktivnosti res naklonjeno, zato se veselimo novih poletnih dni.
Sončen pozdrav, plavalna ekipa petošolcev.

KRK 3. dan

Vsak dan bolj utrujeni, vsak dan boljši v plavanju in vsak trenutek bolj povezani. Usvajamo in utrjujemo plavalna znanja in učitelje premagujemo v športnih igrah.

plavalna ekipa petošolcev

KRK 4. dan
Plavalno obarvan dan smo zaključili z zabavnim večerom. Na obali ob sončnem zahodu smo sklenili dve poroki, v disku pa smo pokazali svoje talente in se zabavali z glasbo in plesom. Jutri še preverimo napredek v plavanju in se srečni in zadovoljni vrnemo domov.
(Skupno 2.729 obiskov, današnjih obiskov 1)